Tjena på er.

Det var ett tag sen man skrev här. Jag jobbar ju nu och Greger är pappaledig. Så jag har inte haft någon ork att sitta här vid datorn. Utan den tiden man är ledig vill man ju vara med familjen.

Evelina vart 10mån nu i måndags (25 aug). Oj vad tiden går.

I lördags så sprang Erik godisjoggen med kusinerna Mathilda och Jonathan i Bålsta. Gick jätte bra. Han fick diplom, godis, banan, dricka och även glass. Sen fick present av farmor och farfar och öven från Marie och Micke. Det var Håbodagen så det var marknad och karuseller m.m. Sen åt vi middag hos Marie och Micke.

Jonathan, Mathilda och Erik  Erik har precis sprungit klart loppet.  Erik med priserna.  Erik åker karusell.  Erik hoppar i hoppborg(ruchkana)    Evelina  Leia  Evelina pussar Leia  Evelina  Evelina

I söndags så var vi på grönan. Jag, Greger och Erik så följde även Marie, Micke och Leia med. Evelina var hos farmor för första gången under dagen.
Var jätte fint väder och det var massor med folk där.

Micke, Greger och Erik  Erik och Micke  Erik och Micke  Erik och Micke  Erik och Micke    Erik och Greger  Marie och Leia  Marie och Leia  Erik grimaserar;)

I tisdag så åkte Greger och jag till Åland (mariehamn) med Cinderella med några av mina släktingar. Ann-charlotte, Ingvar, Marianne och Kenta. Hade det jätte trevligt. Erik sov hos min pappa och Ulla och det hade gått jättebra och Evelina sov hemma då min mamma kom hit och var barnvakt. Det var första gången vi var borta över en natt ifrån henne men det hade gått jättebra. Så det kändes skönt. Hon hade varit så snäll men det är hon jämt;).

Greger och jag  Jag  Greger Greger

Mer bilder finns men det är på dom andra oxå och jag vill höra med dom först om det är ok att lägga ut dom här.

Imorrn ska vi på "kräft och surströmmingsskiva" i en lokal här i närheten. Vi ska även låna ut våra "parttältar" dit så dom med surströmming får äta ute*LER*.

Sen på lördag ska vi till Upplands-väsby och gratta Gregers mosters man som fyller år.

Sist men inte minst. Måste bara lägga ut ett kort på Evelinas gudmor när hon har en av Evelinas mössor. Visst e hon go;)

Mia nia;)

Kommentera

Publiceras ej