Sist jag skrev var förra veckan och skrev om att vi skulle till läkarn med eksemen och det var vi ju:)

Här kommer det lite uppdatering.

Han kunde inte säga exakt men vi fick en kräm som vi skulle smörja i 7dagar som var igår sista dagen. Och så kör vi även mjölkfritt i 3veckor och sen ska vi tillbaka till läkarn.

Eksemen har blivit bättre men om det är salvan eller vi kör mjlkfritt vet jag inte men hon är inte lika hård på magen längre.

Så det är mjölkfritt som gäller i 2veckor till. Även jag måste äta mjölkfritt då jag ammar och det är inte så lätt då det finns massor med laktosfria produkter men inte lika många mjölkfria.

laktosallergiker och mjölkallergiker är ju 2 olika saker.

Var på bakluckeloppis i helgen som var och hittade mössa o baddräkt till lillan och Erik hittade några bilar. Greger köpte en bärryggsäck som vi kan ha Evelina sittande i. Då vi är ute och går eller är ute och campar och fiskar.

På ena kortet har lillan baddräkten och ena mössan som jag köpte.

Greger fyllde år i onsdags så vi hade kalas här i söndags så Greger gjorde en speciell smörgåstårta till bara mig;) Jätte god.

Sen bakade jag mjölkfria kakor och muffinsar.

Var ute med Erik och sparkade boll häromdagen som jag oxå tagit lite kort.

Sä här kommer lite kort;)


Evelina, Erik och Leia


Lillan lånar Eriks skyddlurar

         


Erik gömde sig och var lite ledsen och när vi kom dit efter en stund så satt han och sov vid stolarna;)
Stackarn var så trött efter dagis.


Ska nu strax ut med barnen och leka lite i det härliga vädret.

Kram på er

1 kommentarer

Cecilia

09 Jun 2008 21:38

Hoppas att Evelinas eksem lägger sig helt och hon blir av med eländet - trist om hon är laktosallergisk dock - men det kanske är sånt som kan växa bort?!



Fina kort på era fina barn....sött med Erik som sover sittande bakom stolarna...hihi



kram kram

Kommentera

Publiceras ej