till barnläkaren i kallhäll så får han kolla på lillans eksem. Dom blir inge bättre och vi undrar om det kan vara födoämnesallergi. Så det är lika bra att kolla upp det. Ska dit kl 10 och sen mellan 15-16:30 är det gårdsfest på Eriks dagis så vi ska dit och kolla.

Berättar mer om all imorgon kväll eller på fredagen.

Här i veckan har det bara varit lugnt. Evelina och jag har bara mysigt och Erik har gått på dagis och haft det skoj.

I helgen som var på söndagen så var vi på tivoli här i Bro men det var inget speciellt men Erik fick åka lite och ta lotter och sen var Marie och Micka och Leia här så vi åt raclette. Mums filibabba säger jag bara.

Hela dagen var dom här och Erik var så glad för att Micke var här;)
I helgen som kommer så ska vi baka mockarutor, after eight kaka och göra smörgåstårta. Mannen fylle rår den 28 men vi har kalas för honom på söndag.

Ha det så gott.

Sonen slocknade i sin säng strax efter han kom hem från dagis så jag ska försöka få honom att vakna så han kan sova ikväll och mannen sover även han så lillan och jag sitter och myser med varandra.

Hon har börjat prata jättem ycket och säger mamma då och då. Sååååå mysigt.

Kram på er

1 kommentarer

Cecilia

27 May 2008 15:43

Härligt med första orden som kommer....väntar med spänning på Saras första...hon låter jättemycket nu för tiden...och säger nästan Hej....heeeee heeee i alla fall.

ps. nu har ni väl varit hos läkaren för eksemen - jag hoppas ni fick nåt bra svar och att Evelina snart är av med eländet

kram kram

Kommentera

Publiceras ej