Så kom jag på att jag kommer inte att lägga upp så mycket bilder här utan det är mest på min andra blogg som handlar om min operation och så.

Men skriv en kommentar eller maila mig på [email protected] om ni vill ha lösen så får ni gärna det.

Adressen till sidan är: www.svelin.blogg.se/vikt

Men ska kolla om jag har någon bild som jag kan lägga upp. Har inte tagit på ett tag.

Annars är det bara bra här. Blir piggare för varje dag. Dom har använt agraffer istället för stygn och dom börjar klia så det läks iallafall;) Ska ta bort det om ca 1 vecka.

Imorgon är det en vecka sen jag opererade mig. Har lite ont till och från men det är inte så farligt.
Härligt väder är det ute. 7grader + är det här och solen skiner.

Igår så plockade jag lite här hemma och vilade.

Idag så blir det väl lite olika saker. Bl.a plocka lite och sen vila och sen fixa med ena datorn och en hårddisk m.m.

Ska nog kanske ta en extra promenad innan vi går till dagis. Orkar inte så mycket men vill så mycket. Känns bra att röra på sig.

Greger är ju hemma hela denna vecka ut då jag inte får bära något så det känns bra. Han är så snäll och go. Älskar dig gubben.

Nä nu kollar jag på lite bilder och så skriver jag mer ikväll eller imorgon.

Kram kram

Tuffa killen;)  Greger och Evelina  Lillan  Syskon kärlek;) 

1 kommentarer

Annika, Göran, Elin och Agge

31 Mar 2009 17:44

Skönt att du mår bättre och bättre! Du såg väldigt pigg ut när vi sågs igår.

Jag vill jättegärna komma åt din andra blogg, om jag får.

Krama hela familjen

Kommentera

Publiceras ej