Idag gick jag till jobbet men mådde verkligen skit men sa till min gruppchef att jag var sjuk och hon frågade varför jag var där men jag berättade precis hur det låg till att jag "vågar" inte vara sjuk då jag får skit för det Och hon sa att så ska det inte vara, så jag ska prata med min arbetskollega hur jag känner mig när hon säger så.

Imorrn är jag ledig och ska till doktorn och ta halsprov då jag har väldigt ont i halsen och känner att jag har halsfluss. Det är Greger, Evelina och jag som ska till läkaren då vi alla är sjuka men Erik är frisk men han har ju varit sjuk.

Vill skriva ner en sak här men orkar inte det nu och sen så vaknade Evelina nu oxå men skriver mer imorrn.

Orkar inte blogga så mycket nu när jag är dålig. Hoppas ni förstår.

Sköt om er

Kram kram

Kommentera

Publiceras ej