Ursh har haft hela dagen en otrolig huvudvärk och det började igår kväll.

Tog en migrän tablett av Greger och gick och la mig 2 timmar och det känns bättre men är inte helt borta så jag ska nog ta det lugnt idag men skulle behöva städa men får ta det när jag är bättre.

Ska inte heller sitta här egentligen men ville iallafall skriva lite.

I lördags så jobbade jag 12 timmar och även igår jobbade jag.

Så här ser veckan ut:

Mån: Ledig ( men måste ta det lugnt)
Tis: jobba 13-20
Ons: Ledig (ska iväg till pappa en stund)
Tors: jobba 8-13
Fre: jobba 8-17:45
Lör: Ledig ( Erik börjar på bollsport och jag har ljusparty på kvällen)
Sön: Ledig (Erik har fotboll och ska på kalas)

ska vila lite nu igen för det känns som huvudvärken kommer tillbaka. Ska försöka äta först.

kram på er

Kommentera

Publiceras ej