Idag har jag städat i lite skåp i köket och diskat allt som var i dom oxå fast det var rent. Sen har jag försökt vila men det gick inge vidare då jag har Erik hemma och han är såååå sällskapssjuk när mamma är hemma. Men jobbar kväll idag sen är jag ledig i 5 dagar och det känns bra. Är sååååååååå trött, vet inte hur det ska gå på jobbet. Sitter och halvsover nu. Känner mig inte riktigt kry. Hade feber i förgår och igår kväll på jobbet så frös jag ena stunden och sen svettades jag. Men jobbar bara 16-20 så det är inte många timmar men får se hur tågerna kommer gå ikväll.

Igår så slutade jag 20 och var vid station i jakan vid 20:12 och tåget ska gå 20:32 men den var först försenad till 21:02 och sen vart det 21:16 och då ringde jag pappa och hörde om han kunde hämta mig då det var över en timme innan den skulle gå och sen tar det ju längre tid innan jag är hemma. Och det kunde han;) tack snälla pappa, det betydde verkligen mycket och när jag gick från stationen stod det att den skulle komma 21:32 så jag är glad att pappa kunde komma annars vet jag inte när jag skulle ha varit hemma.

Har ju lovat bilder men kanske kan lägga upp lite imorrn då jag är ledig.
Erik mår lite bättre idag iallafall. Han hade somnat nästan på en gång efter han varit hos morfar igår och sov ända tills idag, fast vi väckte honom igår kväll för att kissa och ta medicin.


Ska fixa lite innan jag ska åka.

Kram på er

Kommentera

Publiceras ej