Helgen har gått fort....

I går så åkte Greger och barnen på kalas hos hans kusin, hennes son fyllde 7år. Och eftersom jag inte fick plats och sen så kände jag inte riktigt det heller då jag inte mått så bra. så jag stannade hemma och åkte med min pappa till Willys och storhandlade. Var så skönt att gå och strosa för sig själv och inga barn som tjatar eller gnäller.

Sen tog jag det lugnt hemma och diskade och plockade medans dom var borta sen igårkväll så mös vi med lite kex och ost. Så gott sååååå.

Idag så kom Mia nia förbi med Eriks födelsepresent och han vart såååååååååååååååååå glad. Det var en graffitti målning på en tavla och det stod Erik och sen var det en hip hop kille stående bredvid. Ska ta kort när Erik har den i famnen. Den är sååååå snygg.


Sen efter Mia varit här så hade Erik dans så Greger lämnade honom där och kom tillbaka sen så hämtade vi honom och Savannah som ville leka och äta här så nu leker dom för fullt. Har påbörjat med maten och pannbiffarna sköter Greger, han gör dom såååå goda.

Sen när Savannah ska hem så är det dags att natta dom sen. Det är skola och dagis imorrn och även jobb.
Jag jobbar kväll imorgon.

På tisdag ska jag till dietisten på Ersta sjukhus för 1års besök.

Skriver mer ikväll eller imorrn. Ska ta hand om gumman nu.

Kram kram

Kommentera

Publiceras ej