Vet inte riktigt varför men just idag så känner jag mig extra lycklig och glad. Ska strax åka till jobbet men först tänkte jag skriva lite här;)

Sitter och lyssnar på lite musik på ganska hög volym bl.a Eminem ft Rihanna med Love the way you lie. Den är såååå bra. Tycker om Eminen annars med och Rihanna är också bra.

Det är inte ofta man lyssna på högmusik för när barnen är hemma så blir det bara lite musik på i bakgrunden;)

På söndag händer det något skoj som jag och maken längtar till men vill inte säga vad än;) Det får ni reda på senare men några vet vad vi ska göra.

Jobbar hela helgen så det händer inte så mycket för mig men Erik har ju fotboll både på lördag och söndag så Greger har fullt upp;)

Jag använder ju egentligen glasögon och det är för läs och data men nu så har jag haft huvudvärk dagligen och det känns inte som "normal" huvudvärk så jag tänkte pröva glasögonen nu i några dagar och se hur det känns och det känns lite bättre faktiskt. Jag har dom på mig hela tiden och ärligt talat så ser jag mycket bättre men tror jag skulle behöva lite starkare så jag tänkte ringa och boka tid för synundersökning och se vad dom säger.

Jag har ju bågar som jag är jättenöjd med så då blir det inte lika dyrt. Men glasögon är dyrt tyvär.

Har även ont i nacken, axlar och rygg så jag måste gå till en naprapat eller få massage för där tror jag huvudvärken kommer ifrån också.

Så fort jag ska böja mig ner och ta upp något från golvet så känns det extra ont i huvudet.

Ska iallafall kolla upp.

Nä nu måste jag sätta fart men sköt om er.

Kram kram 



Här kommer en bild på mig i glasögon, tog den nyss via datorn. Känns konstigt att se eftersom jag aldrig knappt har använt glasögon tidigare.

2 kommentarer

Ullies

27 Sep 2010 17:59

Då kan jag tipsa om Lensway ! Dom finns i Stinsen och där kan du få synundersökningen gratis när du beställer bågarna. Kika på www.lensway.se så ser du utbudet. Kram ! :-)

mia nia

07 Oct 2010 12:21

hej där snyggo =)

Kommentera

Publiceras ej