Idag är det långfredag och jag jobbar kväll. Men imorrn och på söndag är jag iallafall ledig.

Igår var jag ledig och Erik och jag åkte till Naturhistoriska muséumet och på Cosmonova "Sea monsters 3D". Jätte mysigt och trevligt hade vi det. Har tagit lite bilder men hinner inte lägga upp dom idag. Idag så ska Greger och barnen till farmor och farfar och äta påskmiddag medans jag jobbar och sliter;) ha ha.

Imorrn förmiddag kommer mamma och Thomas hit dom ska vara här tills onsdag tror jag. För vi ska ju på begravning den 26april för morfar och det kommer verkligen bli jobbigt:(

På söndag ska ju Evelina och jag till Globen och kolla på Pippi på is. Ska bli så skoj.

Häromdagen så kom Erik hem och då hade han plockat blommor till mamma och jag vart så glad;)
Även igår gjorde han det.

Ni får ha det så trevligt i värmen och mys på...

Nä nu så bråkar barnen men skriver mer senare eller imrorn.

Kram kram

Kommentera

Publiceras ej