Imorrn är det 2 veckor sen jag operererade mig. Ena dagen är allt ok men andra dagen är jag nere... varför??? Jo för att jag är sååååå rastlös.... Sover 1-2timmar på förmiddagen då jag går upp med familjen vid halv 6 men annars är jag vaken och vilar i soffan och kollar på datorn, tv, tidning... Jag har gått lite på foten men bara lite på hälen och utsidan men inte mycket alls. I några dagar har det känts lite konstigt under bandaget så jag kände lite med fingrarna runt om på kanterna och kände mycket torkad blod. Både under, sidan och ovanpå foten, t.o.m mot tårna. Men ändå har jag tagit det LUGNT... Jag tappade ju kryckan på stället där dom hade sytt för några dagar sen och fick skita ont och sa till gubben att det känns som jag är alldelles blöt under bandaget men tyckte inte att jag borde ha börjat blöda för det. Men det var nog det om jag tänker efter. Sen blödde jag ju första dagen men det är vanligt säger dom men ringde iallafall till Järva idag och kirurgen ska ringa upp mig imorgon under dagen så vi får se vad han tycker.

Vill såååå mycket. Vill julstäda och gå och plocka men kan inte...vill åka ut och julhandla lite och bara strosa i affärer.... kan inte... känns som det är så mycket jag inte kan så det är därför jag är lite nere vissa dagar men vet iallafall att det kommer att bli bättre;).

Nä ska iallafall gå och tvätta håret och sen ska gubben få hjälpa mig ner i badkaret med foten på utsidan så jag kan ta ett varmt bad ikväll.

Kram på er

Kommentera

Publiceras ej