Igår hade jag väldigt många besökare men ingen kommentar;) vart ju nyfiken på vilka ni är;)

Har jobbat hela helgen men är ledig imorrn och barnen blir hemma. Erik har ju höstlov denna vecka men får gå på fritids några dagar.

Imorrn så ska Erik på bio oxå med en klasskompis och hans mamma på eftermiddagen.

Idag efter jobbet så kom familjen och hämtade mig på jobbet och så gick vi och shoppade lite och hittade bl.a en jacka till Evelina som var halva priset (Hello Kitty) och så en kofta som jag nästa oxå har så hon vart så glad;). Hon fick även Hello kitty vantar;). Hon verkligen älskar hello kitty;) ha ha

Erik fick en dräkt så han liknar "Jack Sparrow" som han ska ha på halloween festen på fritids och en ny mössa och skor.

Ikväll så tar vi det bara lugnt här hemma. Skönt att få njuta av tystheten oxå.

Då jag är ledig imorrn så tänkte jag sätta mig och skriva lite mer här och kanske lite längre inlägg oxå.

Ja har tänkt tillbaka mycket på vad som har hänt under 1 år och jag fattar inte att man kan drabbas av så mycket tråkigheter men nu så börjar allt ordna sig men det tar tid. Önskar bara att jag kände mig starkare och hade bättre självförtroende men det kanske kommer;)

Nä nu ska jag kolla lite på tv.

Nu är det mindre än 3 veckor kvar innan jag ska operera mig.... Ursh är nervös....

Kram kram

Kommentera

Publiceras ej