Idag är det lördag och helgen är fullspeckad...

strax ska jag åka till jobbet...

Så här ser helgen ut:

Lördag: Jag jobbar 7:15-12:30
Evelina har gympa 9-10 och sen Erik fotboll 13-14

Sen kommer farmor och farfar och hämtar lillan då Erik har match imorrn och jag jobbar så underlättar det.

Söndag: Jag jobbar 7:15-12:30 sen åker jag direkt till fotbolls matcherna.

Erik har match ca 12:30 till 16:30

Så hela dagen försvinner imorrn.

Hoppas att allt är bra med er.

Jag var till läkaren i onsdags och tog upp lite saker som:

Trött konstant, kan sova VAR SOM HELST... Sen min Hallux valgus och sen att jag inte har samma känsel på vänster ben som höger och att jag har mer värk där...

TRÖTT: Jag tog prover och hon ringde upp mig igår och sa att det var inte konstigt att jag var trött för mitt blodvärde är lågt så jag fick nya järntabletter (3dje gången)... Och ska tillbaka om en månad och ta nya prover...
Vill gärna ha i spruta då jag inte tar upp tabletter så bra längre men vi skulle avakta tills nästa prover. Sen skrev hon ut andra tabletter som jag ska ta vid mens så jag inte blöder så mycket...

HALLUX VALGUS: Hon skickade en remiss till operation för det så vi får se vad dom säger men hon berättade att dom gärna inte gör operation så vi får se vad dom hittar på...

VÄRK OCH DOMNAD KÄNSEL: Hon är ganska säger att jag "håller" på få diskbråck... Hon tryckte och kände på ryggen... Och hon berättade och visade på en ryggrad att jag har nog inte samma vätska och så mellan koterna som en "normal" person. Men så fort jag får ryggskott eller att det domnar mer eller andra besvär ska jag gå på en gång så ska jag göra en magnet röntgen...

Mycket på en gång...Ha ha man kan tro att det är bara fel på mig;)

Igår klantade jag mig oxå men det blir ett annat inlägg för nu ska jag gå och jobba.

Ha det såååå gott.

Kramiz

Kommentera

Publiceras ej