I måndag så fyllde min man 40år.

Vi firade honom i lördags i råbyskolans matsal. Jätte trevligt var det och vi bjöd på massor med gott.

Allt var hembakat förutom en sorts kakor.

Vi bjöd på rostbiff och potatissallad och vi har gjort båda själv;-). (9kg rostbiff och 8kg potatissallad).
Gjorde även brytbröd med oregano i som massor älskade.

Sen till fikabröd hade jag gjort After eight kaka, citronkaka, äppelkaka, hallongrottor, brysselkex, kokostoppar och sen köpt bragokex med choklad på.

After eight kakan var populär och det var skoj.

Förlåt att jag inte skriver här knappt något alls nu men jag är såååå fruktansvärd trött och till o med nu så sitter jag och nickar till. Jätte jobbigt. Mitt järnvärde är lågt fast jag har bytt tabletter flera ggr och äter extra.

Jag skulle kunna sova konstant.

Jag har lite bilder men det är på den andra datorn så det kommer inga nu tyvär.

Vi åkte till Tallin i söndags med svärmor och svärfar och kom hem i tisdags. Jätte trevligt och fint väder. Myste ordentligt. Köpte lite kläder till oss alla. Barnen vart verkligen glada för sina kläder.

Mamma var hemma hos oss och tog hand om Erik och Evelina var hos morfar och Ulla på landet.

Dom hade haft det bra allihop.

Är ledig idag och är hemma med Evelina då dagiset är stängt för planering.

Jobbar hela helgen.

Ni får sköta om er så hörs vi snart igen.

Kram kram

Kommentera

Publiceras ej