God dag!!!
 
Varför jag skrev Erik 11år och morfar 3 år är att våran underbara son Erik fyller 11 år idag och att det är 3 år sen min morfar gick bort och det var på Eriks födelsedag.



 
Jag har alltid undrat varför just den dagen men jag tror att det är för att morfar ville inte att vi skulle vara ledsna utan glada att han har haft ett långt och bra liv och att vi alltid bli påminda och det blir vi ju:-).
 
Igår kväll bakade jag en sockerkaka som hjärta som vi gjorde till en tårta imorse och firade Erik med och sjöng. Han vart glad. Han hade glass med sig till skolan också men det var en till som fyllde idag så dom får mycket glass:-).
 
Jag jobbar tyvärr kväll idag men det var därför vi firade lite imorse så får dom mysa lite ikväll också fast utan mig.
Jag är ledig imorrn men den dagen försvinner då jag ska först till läkarn för jag har haft huvudvärk sen i nov då jag ramlade ihop och min man hittade mig i badrummet på kakelgolvet. Jag hade tuppat av och spräckt läppen och fick en lättare hjärnskakning. Åkte in till Danderyd och låg där över natten sen fick jag åka hem. Dom hittade ingen orsak varför men misstänker att jag hade "gått in i väggen" både bokstavligt och bildligt. Så imorrn ska både läkare och studenter titta på mig för dom höll på med utbildning och dom ville ha en med lång tid huvudvärk så det är bra för då är dom nog noga.

Sen på eftermiddagen ska Evelina till skolsköterskan och mäta och väga sig och kolla ryggraden. En vanlig hälsokontroll i skolan men då ska vi även ta upp hennes sjukdom.
 
Igår så fick Evelina åka pulka till och från skolan men fanns inget på eftermiddagen så då åkte hon rullstol till centrum. Hon börjar känna sig mer bekväm med den och kör själv inne på Ica.
 
Tänkte lägga upp lite bilder också så ni har något att titta på.
 
Den ena är en pärltavla som jag gjort på mig, Erik och morfar när han låg på sjukhuset.
 
Tänker på dig morfar, saknar dig MASSOR!!! Du är saknad....
 
Kram på er så får ni ha d så gott.








Erik är med i internet tidningen www.ubro.se både från fotbollen i helgen och på grattis sidan:-).

 
 

Kommentera

Publiceras ej