Tänkte fortsätta skriva om vad vi gjorde igår:-)
 
Inte för att vi gjorde nåt speciellt men Erik och Evelina var ute med några kompisar och så ringde Erik mig och sa att Evelina blödde från handen.
 
Jag sprang ner och tog emot henne i trappen och hon hade ju skakat handen så det hade stänkt blod så det såg värre ut än vad det va. Men jag tog henne till badrummet och försökte skölja bort blodet men kände efter ett tag att jag började bli yr och må illa så ropade på Greger att han fick ta henne för jag var tvungen och lägga mig på golvet. Ha ha tur att Greger var hemma. Men han och Erik plåstrade om Evelina och det var inte så farligt som det såg ut. Hon hade skurit sig på 2 ställen, vid tummen och på lillfingret men d var mer på lillfingret än vid tummen. Först satte vi plåster men då hon skulle ut och leka så satte jag ett litet bandage på som skydd för smuts och då körde hon "hårdrock"  tecken:-) hi hi snyggt va.
 
Men idag ser det fint ut och hon behöver inte ha nåt där nu. Hon hade verkligen tur. Varför hon hade gjort illa sig va att hon hade "hittat" en glasflaska ute och höll den i handen medans hon ramlade ner på marken men tur i oturen så ramlade hon på Eriks jacka som låg på backen så tror att det vart "mjukare" på det sättet.
 
Ska kolla lite på TV nu innan det är dags att sova.
 
Ha det så gott
 
kram kram

Kommentera

Publiceras ej