Har precis kommit hem från jobbet. Har jobbat kväll idag.

Kände inte för att jobba men man måste och jag tror att det är bra att ha det vardagliga när man mår dåligt.

Vi var ju på begravning igår och det var verkligen fin. Det var en väldigt jobbig dag men det var skönt att få träffa släkten. Var så trött efter begravningen så jag gick och la mig när jag kom hem och sov lite. Behövde det.

I påsk har det varit andra tråkigtheter oxå. På påskafton fick Gregers mamma en "stroke" fast det var en yttre blödning. Hon opererades i förgår kväll och det hade gått bra och idag mådde hon mycket bättre men måste ligga i sängen och inte gå upp. Hon kommer att få ligga på sjukhuset ett tag till.

Jag säger bara det. Hur mycket ska man orka egentligen???
Jag känner att det börjar bli tungt men har Greger som man kan prata med och det är bra iallafall.

Har ju grubblat mycket för pappa och mamma och så även för Greger hur dom mår.

Ska dricka lite the och sen sova men skriver mer imorrn.

Kram på er...

Kommentera

Publiceras ej