och skriver. Sov faktiskt nästan HELA förmiddagen. Var sååå trött och behövde verkligen få göra det. Sover så dåligt på nätterna. Vaknar ca 4-6ggr per natt.

På torsdag har var det 4 veckor sen jag opererade foten;)

Igår så var jag till logopeden med Erik. Kommer inte ihåg om jag har skrivit här att vi har fått ett preliminär diagnos att han har dylslexi. Vi ska tillbaka i 3 an och utredan igen då man brukar göra det först då sa hon.

Det är så mycket med barnen just nu men det är bra att vi kollar upp dom och att dom får hjälp.

Erik ska även få olika program som vi kan ha hemma.

Evelina går ju oxå hos samma logoped då hon är sen i pratet då hon inte hörde något alls nästan när hon var liten men förra året vart det bättre men hon är sen och vill inte prata med "främmande" männsikor. Det tar tid för henne och vilja prata med en och det tycker jag inte är fel. Hon är väldigt blyg och känner hon inte en person så klart det tar tid. Man ska ju inte "lita" på alla man träffar.

Men vi håller på tränar henne hos logopeden och hon har skickat remis till Karolinska sjukhuset för att kolla om hon har dold gomspalt.

Logopederna som har lyssnat på henne misstänker det.

Sen har BVC skickat remiss till hörselmottagningen på Karolinska sjukhuset där vi ska kolla upp hennes hörsel igen oxå och det känns bra.

Mycket just nu bara.

Har inte tagit det lugnt under sjukskrivningen;) ha ha

Imorrn ska jag till läkaren och ta bort metallpinnen jag har i foten. Men denna gång ska jag be och få ligga så jag inte svimmar.

Sen efteråt ska jag träffa en annan kirurg om en annan operation på andra foten fast då handlar det om en nagel;) så den är inte lika stor.

Sen efter sjukbesökerna ska pappa och jag och julhandla. Har ju inte "kunnat" gjort det med kryckor.

Men nu tänkte jag passa på och handla.

Har ni hunnit handla klart eller har ni massor kvar???

Snart blir det mat oxå.... Kyckling och ris.... mums

1 kommentarer

Ullies

14 Dec 2011 13:03

Jag har inte kikat in hos dig på jättelänge så jag hade massor att "läsa ikapp". Hoppas att din fot blir återställd och fin snart :-)



Julklapparna är nästan klara, mkt har jag inhandlat på nätet vilket sparat mig massor med tid !

Kommentera

Publiceras ej