Jag trodde tyvär att jag skulle bli bättre på att skriva när jag hade semester men nä nä vart det inte tyvär då man har knappt varit hemma.
 
Vi har varit ute med vår gamla båt och sen har vi köpt en ny båt som vi varit ute med:-).
 
Vi har köpt en crescent 418 med kapell. Tyvär har jag ingen bild själv men har en som ägaren innan la ut när han sålde den.
 
  
 
håller på lägga upp dom andra bilderna från datorn men det tar ca 12 min står d så jag kommer tillbaka sen när jag lagt barnen.
 
Hoppas allt är bra med er.
 
Vi har bland annat haft mormor på besök några dagar och så var vi till Tallin och kom hem igår.
Haft iallafall väldigt myset dom här veckorna och dom har gått fort.
 
Imorrn är det sista dagen och det känns trist speciellt nu när man har blivit förkyld och ont i halsen och känner sig lite febrig och hängig men hoppas det går över.
 
Kommer tillbaka senare men sköt om er så länge
 
kram kram
 
 

Kommentera

Publiceras ej