Idag är det söndag och jag jobbar kväll idag.

Förlåt att det går så lång tid mellan gångerna men just nu är jag i en period då jag är sååå trött och har ingen ork alls. Men det har väl alla i sitt liv så det kommer bli bättre;) Är bara att hålla ut.

Just nu sitter jag och halvsover och vill sova...Zzzz

Då jag inte har sovit på 2 nätter nästan alls för lillan har varit väldigt orolig och det har kliat på hela hennes kropp men bara på natten och inga utslag.

I natt duschade hon och jag för att se om det blev bättre och inte i början men sen så sov hon nästan 1 timme tror jag och sen så började hon igen. Hon var sååå ledsen och trött stackarn. Tyckte verkligen synd om henne som har knappt sovit något alls inatt utan varit ledsen och sparkat o igår natt samma och då har hon inte vilat på dan något så hon är verkligen en duktig och stark tjej. Själv känner jag mig helt färdig men sov iallafall mellan 10-11 på förmiddagen.

Om en timme går jag till jobbet. Sen jobbar jag dag imorrn så det blir att komma hem och sen nästan sova på en gång;)

Kram kram på er

Kommentera

Publiceras ej