Fibromyalgi

Tänkte skriva lite om fibromyalgi, då jag troligen har det. Har haft dom symtomen i flera år men har inte haft alla "punkter". Man måste ha minst 11 av 18 och jag hade för nån vecka sen 8st. Men min läkare misstänker att jag har fibro sist jag var där. För jag har ätit medicin i så många år så kan "punkterna" ha stoppats upp, så om jag inte hade ätit medicin så kanske jag skulle haft fler "punkter".

Igår var jag hos reumatologen för 3dje gången men jag hade ingen antiinflammatiorisk sjukdom men hon trodde oxå att jag var fibromyalgi. Och sen berättade hon även att jag hade "HALLUX VALGUS" i båda fötterna men jag har vara problem men den vänstra men den var värre än den andra. Hon sa att det var viktigt att jag gick i bra skor och att det var ärftligt. Om det blir värre med åren så finns det operation men det är ett stort ingrepp tydligen.

Ja orkar tyvär inte skriva mer ikväll men det kommer.

Ha det sååå gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0