Underbart väder ute fast det blåser lite så d e lite kyligt men solen skiner i alla fall:-).
 
I dag blir det kvällsjobb.
 
Dagarna bara rinner iväg tycker jag. Haft kalas i helgen då sonen fyllde ju år i onsdag så hade han "FEST" i fredags med några killar och åt tacos och spela spel. Skulle ha hyrt lokalen men det var tyvärr bokad men det gick bra så här me.
 
sen i lördags så hade vi släkten här och några kompisar till oss och fikade lite gott. Bakade kärleksmums och sockerkaka och sockerkakan var extra god tyckte dom så det var kul:-). Jag gjorde den extra saftig och hade citronsaft och rivet skal i och bitar av choklad. 









 
Evelina hade en kompis här i fredags som sov över hos oss och sen i lördags så åkte Evelina till Bålsta för att sova hos en av sina bästa kompisar. Första gången hon sov där och det hade gått så bra. Evelina är väldigt lätt när det gäller att sova borta.
 
Igår så var Erik och Greger på fiskemässan i Kista och Evelina och jag åkte till Jakan och tittade med en kompis till oss Linda. Var trevligt att komma ut. Men tyvärr hade jag ingen rullstol till Evelina så jag försökte bära men orkar tyvärr inte så Linda var så snäll och hjälpte mig. Men igår kväll var vi över till en annan kompis och fikade och han har en liten gullig hund som heter Molly som Evelina verkligen älskar så hon ville gå ut med den. Det var första gången så hon var så lycklig och sprang omkring med henne i ca en halvtimme. Gick inte att stoppa henne för hon var så uppspelt och såå lycklig. Men igår kväll hemma och imorse så känner hon tyvärr av det men det sa vi till henne men hon sken verkligen upp igår när hon fick hålla i Molly.

 
Sen var jag ute och gick med en annan kompis Amanda:-). Vi tog en promenad, var riktigt skönt faktiskt. Vi har tänkt att börja gå ut och gå lite när vi får ihop lediga tider tillsammans.
 
Längtar tills vi ska till sjukgymnasten med Evelina och se vilka tips vi kan få.
 
Ska fixa lite här hemma innan jag ska åka och jobba men sköt om er
 
kram kram

Kommentera

Publiceras ej