Julpyntade Erik och Evelina med tomtdräkter igår och tog kort på dom för att kunna skicka julkort till släkt och vänner.  Visst är dom fina och goa?

image93


Men väntar nog med resten till helgen då det är 1:a advent. Ska bli så mysigt med lite julpysslande. Och mysigt med ljus och adventljustakarna.

Så mysigt med jul men ändå lite jobbigt då man ska till olika släkt vid jul. Man är bäde här och där och så mycket annat som ska göras.

Men det brukar alltid gå bra ändå till slut.

Nä nu ska jag sätta mig i soffan och ta det lite lugnt för jag har så ont i ryggen och sitta på stolen här så blir det bara värre.

Sköt om er så hörs vi snart igen

Kram

3 kommentarer

Yvonne

27 Nov 2007 10:28

VISST ÄR DOM FINA MINA BARNBARN.... TFRÄFFADE LILLA EVELINA FÖR FÖRSTA GÅNGEN FÖR EN VECKA SEN.. HON VAR HELT UNDERBAR.. TRÄFFADE OXÅ ERIK SOM VI HÄMTADE PÅ DAGIS.. HAN BLEV LITE SNOPEN NÄR MORMOR DÖK UPP FÖR HAN VISSTE INGET......HAN VISADE MIG SIN BOK SOM HAN HAR GJORT PÅ DAGIS... DOM ÄR SÅ UNDERBARA BÄGGE TVÅ... KRAM MAMMA,MORMOR

Cecilia

27 Nov 2007 10:30

Åh så bedårande fina små tomtar. Jättefint kort på fina barn.
Vill också kunna ta ett tomte-jul-kort och kunna skicka till nära och kära, men min lilla bebis vägrar ju komma ut och det är ju en första föresättning för ett julkort, att h*n faktiskt kommer ut ut magen...

kram kram

Lotta...

02 Dec 2007 23:52

Åhhh vad söta telingar ni har =) Ha det gott nu så här på 1:a advent idag =) *kram* //Lotta

Kommentera

Publiceras ej