Vår dator har virus så den funkar inte som den ska, därför har jag inte kunnat skriva eller orkat då den stängs av då och då. Men ska försöka skriva lite nu.

Idag så var vi på ishockey med Erik. Han går ju på ishockey i Ritorp i Solna. Han spelade förra säsongen också och började denna säsong förra lördagen. Han älskar verkligen det. Pappa Greger är ju självklart ute på isen också med Erik medans jag står och kollar på. Men känner att jag kommer inte att orka åka med varje lördag nu innan bebisen kommer. Börjar bli tungt och gå och sen så sover jag inge vidare längre på nätterna. Får nästan panik på kvällen för jag vet att inatt så får man vara vaken till o från. Sover ungefär 2 timmar i taget i genomsnitt. Går och kissar och dricker, äter även nån frukt under natten sen så försöker jag somna om. Sen ska man upp igen på morgonen.

Ska till BM på torsdag ska bli kul. Tycker om att kolla hur bebisen mår och har växt.

Imorgon ska vi till Mickelsmäss och sen till Gregers föräldrar en stund och sen efter det så ska vi till Marie och Micke för Marie fyller 28 den 3okt. Så imorgon är det fullt upp.

Nä nu vill Erik att jag ska komma och leka lite på golvet. Lite svårt och sitta på golvet men en liten stund brukar gå ska sen gå och bada.

Ska försöka ta med mig kameran nästa lördag på ishockeyn så ni kan få se lite bilder på när Erik åker och även Greger om ni vill;).

Kram på er och sköt om er.


1 kommentarer

Lotta...

30 Sep 2007 20:33

Hej hej!
Visst är man hopplös på att uppdatera ibland. Och varje gång man får en "svacka" så lovar man sig själv att man ska bättra sig. Men det är nog bara inse att man är en "periodare" *fniss* Jag har själv inte uppdaterat på en hel vecka och jag vet inte om jag hinner eller orkar ikväll heller...man får ta det som det kommer, men det är kul att läsa att man inte är ensam =) Vore superroligt med bilder på hockeyn...*kram* //Lotta

Kommentera

Publiceras ej