Hoppas det är bra med er.

Själv så har jag fullt upp. Erik (sonen) har ju varit sjuk och fortfarande inte bra så han är hemma hela veckan från dagis. Nu så har jag fått ont i halsen och lite förkyld men lillan är verkligen förkyld och börjar hosta. Hmmm att d bara ska gå runt och runt. Mannen sa igår att han har börjat hosta så vi får se hur allt det är leder sig. Jag har ju tyvär fått tillbaka min värk i leder och hela kroppen. Ont i kroppen är värst tycker jag för jag har så ont när jag även är hemma och bara pysslar här. Inget roligt alls. Jag äter ju i normala fall mediciner för det men har inte kunnat äta dom sen jag vart gravid men snart är det nog dags men jag helammar ju fortfarande och lillan kan ju inte börja med "vanlig" mat än då hon spyr så jag får nog vänta med det ett tag till.

Erik börjar bli så rastlös eller rastlös är bara förnamnet. Vi har varit ute varje dag lite. Igår så var Erik och jag själva ute på eftermiddagen och lekte lite. Och idag är vi nog inne oxå på förmiddagen för lillan e så förkyld och hostig. Men Erik och jag går nog ut efter pappa kommit hem.

Igår var jag och vägde lillan. Hon väger nu 7500gr och var 63,4 cm och huvudomfång 41,7

Stora tjejen;)

Har tänkt och skriva ett brev till min läkare men har så svårt och formulera det bra. Finns det någon som är bra på det???? Så hör gärna av er.

Kram på er

1 kommentarer

Cecilia

02 May 2008 20:33

Trist att ni är lite sjuka - jag hoppas verkligen ni kryat på er nu...

kram kram

ps. håller tummarna att ni kan få reda på varför Evelina spyr genom näsan snart så ni kan börja med lite mat...nån gång måste man ju börja med det också.

Kommentera

Publiceras ej