Hej på er

Idag så började min SEMESTER!!! Har det i EN vecka bara :(. Har ju ingen betald semester då jag är vikarie.

Men veckan efter jobbar jag 3 dagar så lite semester har jag då med;)

Idag har vi varit på kalas. En från Eriks dagis fyllde 4år. Elina heter hon. Det är Tonis brors barn;) Och Toni är en kompis till oss.

Erik älskar verkligen Toni. Frågar man Erik vad man gör med Toni så säger han; Kasta bollar på;) ha ha
Det har han sagt sen han var liten;)

Imorrn så ska vi till min pappas och Ullas sommarställe. Har inte varit där på jättelänge. Så det ska bli trevligt.

Nä nu ska jag hänga upp lite tvätt men sköt om er och skriv gärna en rad;)


kram

1 kommentarer

marie

28 Jul 2009 17:07

hej hej =) ha en jättetrevlig semester nu =) passa på o njut av ledigheten. Synd att vi inte sågs i lördags men hoppas vi kan träffas på fredag =) kran kram

Kommentera

Publiceras ej