Ser varje dag att det är ganska många som går in och kollar här men NI är väldigt dåliga och skriva kommentarer;)

Klart ni inte behöver göra det men blir så glad när ni skriver en liten kommentar. Kommentarerna funkar ju även som en liten gästbok om man vill säga hej eller så;)

Härligt väder det är. Barnen dansar för fullt här på golvet och jag funderar på att städa balkongen men det är svårt med lillan vaken så d kanske jag tar när lillan sover.

Vi ska även ut på lekparken och leka lite oxå

ha d gott

kram kram

2 kommentarer

Lotta...

31 May 2009 21:42

Hello! Jag är nog en av dom som oftast kikar in och inte skriver nåt. Varför vet jag inte ,för det går ju rätt fort att skriva några rader =) Mattias har jobbat hela helgen och då sitter jag oftast inte vid datorn alls. Värmen har kommit hit till oss och vi ska in till stan och köpa en massa kläder till Vicke...bland annat shorts och sånt. Ska upp och jobba tidigt i morgon måndag, så jag ska gå och lägga mig tidigt ida puh Hoppas allt är bra med er...ska kolla in resten av din blogg nu =) KRAM

Tina

01 Jun 2009 10:04

kikar in o skriver några rader:)

Kommentera

Publiceras ej