Hej på er.

Igår tänkte jag gå på bingo här i Bro men kände att jag missade såå hemma då. Fick lite dåligt samvete. Vet ej varför men e inte hemma förrän 22 på kvällen men det är varje fredag och jag var ju på bingo förra fredagen så jag kan gå en annan fredag istället;)

Hade lovat Erik att läsa godnattsaga så han vart glad.

Vi hade lite fredagsmys istället.

Idag så har vi varit på coop i kungsängen och köpte lite mat. Bl.a fläskfilé för 49kr/kg och oxfilé för 149kr/kg. Billigt tycker jag

Så till middag vart det inbakad fläskfilé i folie och färska champinjoner och tomater och sen grönpepparsås och stora strips till. Det var sååååå gott för fläskfilén var så mör.

När vi kom hem från coop så åt vi en liten lunch sen gick jag ner till en av grannarna som heter Sari. Erik brukar alltid leka med hennes son Zake och dom har gått på sammma dagis. Det är 2år åldersskillnad på dom.

Hon hade bakat en god äppelkaka och det var jättegott men orkade inte så mycket.

Sen så har vi inte gjort så mycket idag förutom med med barnen här hemma. Dom har verkligen eller ska jag säga Evelina har rivit hela vardagsrummet. ALLA hennes leksaker är ÖVERALLT. Jag går och plockar och plockar men hon plockar ur och ur;)

Så jag får städa undan när hon har somnat så man slipper trampa på det när man kanske behöver kissa på natten.

Greger försöker på Evelina att somna. Hoppas hon slappnar av och somnar. Även Erik ser väldigt trött ut. Han som ville ha lite mys ikväll och kanske kolla på en film. Tror ärligt talat att han kommer att somna väldigt snart;)

Så då får min underbara man och jag mysa för oss själva och det är inte helt fel det heller;)

Håller på och går igenom lite foton som vi tänkte framkalla.

Imorrn så har jag sagt att jag vill ha lite sovmorgon för jag har inte fått det på flera månader. Minns inte ens när det var. Dom är väldigt morgonpigga på helgerna men inte på vardagarna när dom ska upp tidigt;)

Sååååå typiskt eller hur? Imorse vaknade dom vid 6 men lät dom ligga kvar till kl 7 sen gick vi upp och åt frukost medans pappa fick ligga och dra sig till halv 10 - 10.

Är det ingen som har barnskor till salu i storlek 21? Vinterskor till tjej;) för bra pris. Evelina behöver verkligen det. Annars får jag försöka ta mig till skoaffären nån dag;)

Ha det så gott

Kram kram

2 kommentarer

mia nia

02 Nov 2009 15:56

hej du! såg alla dina kommentarer idag =) sitter på jobbet ja.. men ska hem o softa sen... i need it!



hoppas du får tag på skor till gumman =)



kraam på er

ullies

03 Nov 2009 09:16

hm, tror att vi har rensat ur alla små barnskor för tjejer men jag kan kolla igen om du vill ? annars kan du kolla på blocket.se ? kram

Kommentera

Publiceras ej