Japp då gick man upp kvart i 5 igen;). Men vi gick och la oss kvart över 9 igår och det var sååååå skönt.

Imorrn är jag ledig men ska upp och lämna barnen på skola/dagis men sen tänkte jag hem och plocka lite här hemma men även passa på och vila en timme eller 2 för jag är så trött sen dom nätterna som jag inte fick sova.

Är alldelles snart på väg till jobbet och är hemma till 14 idag så det är en kort dag.

Vad vi ska göra idag???  Jo Erik börjar på dans idag kl 15-16:30. Det är hip hop, street, funk. Han längtar dit för han älskar att dansa.

Har tagit lite kort oxå. Bl.a när Erik och Evelina är ute i snön och leker och sen även lite bilder från igår;)

Sitter och nickar här för jag är så trött men skriver mer ikväll. Bilderna kommer nog inte upp förrän imorrn, då jag har lite "egentid" här.

-10 visade termometern. Känner av min värk redan nu innan jag ens gått ut. Känns så trist att behöva ha det så här.

Vad ska ni andra hitta på denna söndag då?

Kram kram

Kommentera

Publiceras ej