Idag var det fettisdag och jag bakade egna semlor som barnen och även mannen så klart älskade:-)
 
Erik åt 3 sammanlagt idag medans Greger tog 1 stor och Evelina och jag 1 liten.
 
Jag brukar få lite lust att lägga "Photopearls" och har gjort nu en tavla till en kompis på hennes son och hund när dom var små.  Jag hade räknat ut vad det skulle kosta med pärlor och själva tavlan och limarken och la väl till ca 50kr i arbete men när jag lämnade den idag så var hon såååå nöjd så jag fick MYCKET mer än det jag begärde. Tack snälla!!! Sååå kul att du tyckte om den, betyder massor. Älskar att lägga pärlor så för det är avkopplande och det behöver jag:-).
 
Lägger ut en bild på tavlan men även på en annan som jag gjort till min svägerska Nina och hennes kille Rille när deras dotter döptes. Det är en bild på deras dotter Cleo. Vet inte om man ser det men det är stora tavlor, i alla fall på Cleo men ganska stor på den andra med.
 
Tänkte lägga ut bilder på mina semlor med för är så nöjd:-) hi hi
Måste man få vara.
 
Ha det så gott och natti natti.
 
kram







1 kommentarer

Catarina

17 Mar 2014 19:35

Tavlan är helt underbar, ett kul minne att ha kvar. Tack snälla du:)

Kommentera

Publiceras ej