jag skrev här;)

Lovade ju er mer bilder från Åland men ni får nöja er med det som finns. Har ingen ork just nu och sätta in dom bilderna.

Jag jobbar och sliter just nu och den lediga tiden går åt min familj.

Vad som har hänt annars då?

Jo vi har varit på landet (pappas sommarställe) då och då och sovit över där och bara myst. Barnen har badat i pool där.

Min mamma kom igår och hälsade på och sov kvar tills idag. Jätte trevligt.

Är ledig nu och börjar jobba på söndag igen. På måndag firar vi 1års bröllopsdag. Oj vad tiden går fort.

Jobbar den dagen men vi har fixat barnvakt (morfar och Ulla) på kvällen så vi kan få äta och mysa gott en stund. Sen ska jag jobba dagen efter så en liten resa blir lite senare.

Här kommer bilder på barnen som bara blir större och större. Evelina är nu 9mån.



Evelina lär sig läsa*LER*


Erik kom 2:a i en tävling på ålandsbåten. Så stolt kille.


3 kommentarer

Jessica

02 Aug 2008 18:50

Grattis på bröllopsdagen! :)

Cecilia

05 Aug 2008 20:27

Grattis på bröllopsdagen - härligt med lite ledigt och egentid på er dag.



Jobba inte ihjäl dig.



kram kram

Anna

12 Aug 2008 23:01

Hej, kul att du hörde av dig. Du kommer säkert att få tid på Ersta snart. Viiserligen är det lite längre köer där nu, vad jag fick fram från viktop men det går ju ändå fortare där en på andra ställen.

Mitt räd är att ringa ringa ringa, det gjorde jag till både ersta och Nyköping i mitt fall, man måste orka bråka lite, det går framåt då!!!

Kommentera

Publiceras ej