efter min son Erik som är uppe i Sala är stor. Men han kommer ju hem på fredag men ändå känns det så tomt. Vi är inte vana att vara barnfria och helst inte så länge... Kanske en natt eller så men inget mer. Men det behöver både han och jag tror jag.

Aj vad det svider på min högra axel som jag brände i lördags... aj aj...

Nu ikväll så passade Evelina jag och Greger bada i badkaret ihop. Första gången faktiskt tillsammans. Jätte skönt att svalka av sig.

Evelina hade ramlat på dagis idag så hon hade plåster i pannan. Men det är sånt som händer.

Skriver mer imorrn innan jag åker till jobbet men lägger upp lite bilder ikväll

Kram kram

1 kommentarer

mormor

02 Jul 2009 14:29

vad mina barnbarn är underbara..

och dotter o måg oxå.......

ha en skön helg..

vi hörs i kväll gumman

Kommentera

Publiceras ej