Idag så har jag tränat i ca 40min för hela kroppen. Och jag säger att det verkligen känns att det tar. Jag tränade i förgår oxå. Har nyligen köpt Active personal trainer för WII. Har satt 30 dagar challenge men även tränat lite extra idag.

Känner att jag vill börja träna men har inte riktigt orken eller kanske lusten helt och gå till ett gym så jag tänkte pröva detta nu i 30 dagar och kanske få upp lite kondition och rörelse så kan jag kanske börja träna sen på gym.

Är tyvär sååååå trött. Måste ta mig till läkare och kolla mitt blodvärde men då vi har läkaren i barkarby och hon är sjuksriven så måste jag boka till en annan läkare där för vi får tydligen inte gå i bro överhuvudtaget bara för att vi är skrivna i barkarby hos vår husläkare som vi har haft i 8år här i Bro.

Men ska försöka ta mig dit nästa vecka. Imorrn på min lediga dag är jag fullbokad.

Nä nu ska jag fixa lite här hemma innan jag sticker till jobbet men sköt om er.

Kram kram

Kommentera

Publiceras ej