Imorrn så börjar min SISTA lediga vecka.

Jag jobbade den här veckan och det har varit tufft men det blir detsamma den vecka då jag kommer tillbaka oxå;( För vi är lika lite folk då med.

Igår så var jag ledig och vi åkte på kalas i Solna, på kvällen så tog vi det lugnt och spelade lite buzz;)

Idag så har jag städat, skurat, damsugit och diskat;) och sen så klart lekt med Evelina. Erik har varit hela dagen hos sin kusin Jonathan då han har varit borta i 2 veckor på Mallis så har dom verkligen saknat varandra så nu kommer dom leka flera dagar tillsammans.

Ikväll ska Greger och jag göra smörgåstårta och sen dekorera den imorrnbitti.

Vi ska på kalas imorrn hos Toni och Rebeca. Hon fyller år så det är därför vi gör smörgåstårta.

Igår köpte vi även present till Ulla som fyller år på onsdag. Så den här veckan är så fullbokad så den kommer att gå för fort:(.

Ska som jag sagt förut lägga upp lite bilder sen men det tar tid.

Ha det sååå gott

Kram kram

Kommentera

Publiceras ej