Här kommer lite bilder som jag har lovat;)

Men först vill jag säga att jag var på SBA utbildning och INTE SMA ha ha skrev fel. Det var faktiskt väldigt intressant och lärde mig massor så nu längtar jag att gå o jobba och leta efter massa fel på jobbet;)

Det är lite olika bilder men för muspilen över bilderna så står det kanske något om dom;)

En bestämd Evelina och så hennes kompis Leia.  Ha ha Evelina leker kurragömma;)  Ha ha Emma men hon han börja hoppa ner från tvättmaskin

Här kommer även bilder från Eriks kalas som vi hade i lokalen:

Lite smått och gott till barnen  Dukat inför barnkalaset  Evelina busar  Erik testar sitt nya spö och rulle  Presenter som Erik fått av sina kompisar  mer presenter  mer;)  lite närbild;)      Eriks choklad tårta som han har dekorerat själv  Jordgubbstårtan som Erik oxå har dekorerat själv  Erik blåser ut ljuset på tårtan  Lite mer presenter som han även har fått från släkten och vänner.  mer   


Lite bilder från när Erik och jag var ute och gjorde snögubbar och snölykta men moroten på den ena tog nån. Kanske nåt djur???

     


Skriver mer imorrn.

Sköt om er nu har ni lite att kolla på iallafall;)

kram kram

Kommentera

Publiceras ej