Hoppas att ni har haft en bra jul och en god fortsättning.

Här har julen bara varit bra och barnen vart såååå glada för sina presenter och idag har vi varit på mellandagsrea och shoppat lite för dom pengarna som barnen och Greger fick;-)

Men min underbara man shoppade ett spel till mig med så jag slapp vara utan. Jag ville ha zumba men den var slut så han köpte Dance central 2. Har ingen aning vad det är men ett dansspel iallafall så jag får röra på mig.

Erik köpte Skylanders till Xbox som han sett sin kusin J ha igår så då ville han oxå ha den. Fastnade på en gång och det spelet var ju slut överallt men hittade enstaka på Elgiganten. Skulle kosta 649kr men sen var det 10% sa dom i kassan och det hade vi ingen aning om så 584kr fick han den för och han betalade för sina egna pengar som han hade.

Greger fick ju presentkort av mig på Gamestop i Jakan så vi åkte dit och han köpte Fifa 12 och så köpte Evelina för sina pengar Kinectimals uppdaterade versionen med björnar oxå och en extra ny ö.

Hon verkligen älskade den fast den är lite svår nu i början. Hon kan kela och gosa och leka med tigern:-)

Nu måste jag ta lillan som ska kolla på film och jag har sån huvudvärk men sköt om er

kram kram

Kommentera

Publiceras ej