Sitter här och har massor med funderingar om Hallux vallgus och om operationen och rehabiliteringen och det är väl den jag funderar på. Jag har en konstig känsla där dom skurit och det svider så där ibland men det ska det väl göra men bara undrar;). Jag har kollat på andras bloggar som har gjort ungefär samma operation och det är en lååååååång rehab att se fram emot. Jag har ju börjat tagit några steg på foten men FEL...Går på utansidan av foten och det skrev många andra att dom gjorde oxå att det var svårt att bara gå på hälen. Försöker ju självklart gå på hälen bara men inte så lätt:)...

Har legat HELA dagen. Har nog inte gjort det nån gång dom närmaste åren men kände att jag behövde det. Har frysigt och sen kallsvettats... Har inte känt mig ok alls idag:(. Vet ej om jag börjar bli sjuk eller om det bara är nåt som är idag...

Sitter och har såna tankar som jag vill göra här hemma. Behöver städa på hyllorna i vardagsrummet men kan ju inte klättra nu med ett ben;) hi hi men blir sååååå sugen när man bara sitter och tittar på dom...

Nyfiken på hur det ser ut under bandaget oxå... Får ju inte ta bort det på HELA 4 veckor och jag vet att jag har blödigt ganska mycket under och det är nog det som skvaver oxå som blivit hårt. Det kommer nog sitta fast den på såren.... AJAJAJAJ. Men hur vet man om det är infektion eller inte om det är bra eller inte??? Tänk att gå så i 4 veckor och sen oj har du haft infektion i 2 veckor.... undrar hur en fot ser ut efter 4 veckor utan att få tvätta sig.... ha ha vill inte ens tänka på det.

Ser iallafall på mina tår och häl och lite underbandaget att jag är VÄLDIGT TORR. Jag försöker smörja tårna och hälen.

Snart kommer familjen hem.

Erik är hos en klass kompis och leker efter skolan och Greger är på väg hem och hämtar Evelina.

Imorrn ska Erik oxå hem till en annan klass kompis och leka efter fritids.

Märker att dom börjar bli stora och inte vill bara vara hemma med mamma och pappa;).

Orkar inte skriva mer nu men har iallafall skrivit lite*L*

Ha det så gott

Kram kram

Kommentera

Publiceras ej