Så sätter jag mig ner och lägger upp lite bilder. Har haft så fullt upp med jobb och barnen men helst med lillan som inte fått i sig som hon ska men nu ÄNTLIGEN har det släppt.

Det är lite blandade bilder:

Blommor som jag fick när jag fyllde år;) Evelina med sin fläta
Blommor jag fick när jag fyllde och sen Greger och Erik. Evelina med sin fläta.



Evelina med sin bästa kompis Elise på deras gympa. Dom hoppade och Evelina studsade först på madrassen sen på golvet. Men det gick bra enliten bula.


Var ute och grillade med Evelinas bästis Elise och Anna och Roine.


Jag i omklädningsrummet på jobbet;)



Det här är bilder från när Erik fyllde år och hade kalas. Det är bilder på barnen och tårterna som jag gjorde och så underbara Mia nia med supersöta Fanny. Erik med sin tuffa frisyr;).


Måste lägga barnen nu men skriver mer ikväll om jag inte glömmer det;). Inte meniingen sådanfall.

Men nu har ni fått se lite bilder iallafall och sen kommer det komma bilder från när lillan och jag låg på sjukhuset.

Hoppas allt är bra med er. Tycker ändå att det är skoj att ni ändå är ganska många som fortfarande hänger med fast jag inte skriver så ofta längre men hoppas att jag kommer ta tag och börja skriva oftare då jag även kan skriva på mobilen men får det inte att funka och lägga upp flera bilder så tyvär.

Ha det

kram kram

Kram kram

2 kommentarer

JP.Mårtensson/med familj

05 Apr 2012 15:40

Glad Påsk på er

Farmor

05 Apr 2012 19:44

Kul med lite nya bilder

Kommentera

Publiceras ej