Här kommer det lite bilder.
 
Det går tyvär inte längre att föra över musen på bilderna:-( dom har ändrat men skriver lite om bilderna under:-). Hoppas det går bra det med.
 
                       
Det är på Eriks skolavslutning.          Pernilla och jag på hennes bröllop.
 
         
Goa Fanny som var och hälsade på oss förut. Evelinas favorit.... Sen bilder från när vi träffade gudmor Mia Nia och Fanny i fredags i Bålsta på fiket.
 
     
När Erik ramlade med sin sparkcykel i nedför backe och där efter kommer en åkande i han och fick sparkcykeln i ryggen. Han skadade sig på armbågarna oxå men har bara bilder på mobilen så jag ska försöka lägga upp dom sen annars finns dom bilderna på facebook.
 
 
Evelina med sina smultron som vi plockade i skogen häromdagen. Mums mums...
 
       
Åkte ut med båten förra söndagen och mös. Blåste på sjön men det var en härlig och mysig picknick.
 
Var ute häromdagen oxå men dom bilderna är fortfarande på mobilen så dom kommer senare:-).
 
Kl är nu 24:00 och orkar inte lägga upp mer men sköt om er så ska jag kolla lite på tv och slappa medans barnen sover.
 
Kram kram på er där ute....
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer

Farmor

12 Jul 2012 01:30

Kul att ni är tillbaka igen på bloggen. Det var bra bilder. Jag har också nya bilder i mitt fotoalbum bl.a. Erik med fiol och Lina som dansar. Ni får se dom sen. God natt. Kram.

Anonym

26 Jul 2012 00:34

Nu är det snart dags för lite med info från er
Kram
Svärmor

Kommentera

Publiceras ej